Wysoka moc i moment obrotowy generowane przez silnik spalinowy i elektryczny oraz związane z tym wysokie osiągi, to niejedyne korzyści, którymi może się cieszyć kierowca samochodu hybrydowego. Tego typu pojazdy emitują również znacznie mniejsze ilości CO2, a to oznacza mniejsze zużycie paliwa.
JAKIE WARTOŚCI GWARANTUJE LEXUS?
• Hybrydowe modele GS i RX mogą pochwalić się średnim zużyciem paliwa w cyklu pomiarowym NEDC (New European Driving Cycle) wynoszącym około 6 l/100 km
• SUV NX 300h zużył zaledwie 5,1l benzyny
• Nowa generacja modelu IS osiągnęła wynik niewiele przekraczający 4 l/100 km
• Kompaktowy CT 200h Elite, w tym samym cyklu pomiarowym zużył zaledwie 3,6 l / 100 km.
POZA OCZYWISTYMI KORZYŚCIAMI, CZYLI NIŻSZYMI WYDATKAMI NA PALIWO, TRZEBA ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA JESZCZE JEDNĄ PRZEWAGĘ NAPĘDU HYBRYDOWEGO.
Dzięki zastosowaniu układu napędowego z akumulatorami i silnikami elektrycznymi zasięg pojazdów jest znacznie większy niż w samochodach o napędzie konwencjonalnym - stacje benzynowe odwiedza się po prostu znacznie rzadziej. A to oznacza nie tylko mniej kłopotów i większą wygodę, ale również oszczędność czasu i pieniędzy bez rezygnowania z wysokich osiągów . Czy można chcieć czegoś więcej?
POZA OCZYWISTYMI KORZYŚCIAMI, CZYLI NIŻSZYMI WYDATKAMI NA PALIWO, TRZEBA ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA JESZCZE JEDNĄ PRZEWAGĘ NAPĘDU HYBRYDOWEGO.
Dzięki zastosowaniu układu napędowego z akumulatorami i silnikami elektrycznymi zasięg pojazdów jest znacznie większy niż w samochodach o napędzie konwencjonalnym - stacje benzynowe odwiedza się po prostu znacznie rzadziej. A to oznacza nie tylko mniej kłopotów i większą wygodę, ale również oszczędność czasu.
Oszczędność czasu i pieniędzy bez rezygnowania z wysokich osiągów. Czy można chcieć czegoś więcej?